Wednesday, October 19, 2016

Dow 30 Handel Seine

Aanbeveel deur die top handelaars John quotThe pad na Tradequot Piper en Mark quotMr FTSEquot Austin (sien onder) Ontmoet Cameron quotMr. Dowquot Malik en ons splinternuwe Dow diens. Net 47 in die eerste maand - FULL geld terug waarborg My naam is Cameron Malik en ek is 'n suksesvolle handelaar wat spesialiseer op die Amerikaanse Dow Jones 30-indeks. Nou dat ek 'n eenvoudige handel stelsel het vervolmaak op die Dow wil ek my handel seine met jou te deel. Daar is 'n paar belangrike voordele vir die handel die Dow op hierdie manier en hier is 'n paar. Die Dow open om 02:30 in die middag, sodat daar geen vroegoggend begin - jy kan handel op jou gemak My handel styl beteken dat jy kan die opstel van jou handel in die eerste 10 minute na 02:30 sodat jou tyd verbintenis is klein ek stuur jou 'n verslag wat baie duidelik uiteengesit word (dit is ook baie kort) en jy weet presies wat jy nodig het om te doen wat ek stuur verdere waarskuwings as die handel ontwikkel en, in die besonder, vertel jou wanneer om sak jou wins (wat ons doen 80 van die tyd, jA, 8 keer uit 10 ons wen) Wanneer ons verloor (gemiddeld 2 keer uit 10) die verlies is streng beperk sodat jou pot nie onnodig ly, en niemand wil hul pot onnodig ly na elke handel ek 'n kort video op te neem en stuur dit aan jou. Dit gee jou twee duidelike voordele. Eerste kry jy presies wat gebeur het en wat jy moet doen (in die geval dat jy iets anders gedoen het) sien. Tweede jy kry gereelde tutoriale in mooi happiegrootte knoppe - op hierdie manier kry ons ons kliënte baie vinnig die tegnieke betrokke te bemeester. Ons gee jou 'n volle 30 dae om te probeer om ons diens en as jy vind dit is nie vir jou (handel is beslis nie vir almal) net laat weet vir 'n volle terugbetaling. Eerste hier is 'n video clip wat ek aangeteken om jou meer te vertel. Ek weet dat baie handelaars wil duidelik waarskuwings van 'n ervare handelaar, daarop te wys die warm ambagte hulle moet kry in daardie dag. Dit is presies wat ek doen Soos Markus sê quotit kan 'n eensame besigheid staar na die skerm wonder of jy die sneller moet trek van 'n bedryf of nie. Ons is almal lief no-brainer ambagte wat uit spring op ons nie, maar baie ambagte is moeiliker en dit kan 'n emosionele rollercoaster wees wat wonder of hulle kry in (of uit).quot ek in besigheid gewees het vir twintig jaar en nou handel ek as gevolg handel is die beste besigheid in die wêreld wat ek maak die ambagte en Im baie gelukkig om dit te deel met jou. Amper iets te doen feitlik nul oorhoofse geen moeite net baie mooi wins en die tyd om dit te geniet. Dit nie die geval beter as hierdie kry nou, ek is die toets van my diens op 'n groep van handelaars oor die afgelope paar weke en hier is 'n opmerking dat die terugvoer opsom: quotI het probeer om handel te dryf vir 'n paar jaar nou as ek weet dat die daaglikse wins kan en inderdaad elke dag gemaak handel die markte. Ek is ook op soek na 'n strategie wat didnt noodwendig betrek sit in die voorkant van die rekenaar die hele dag. Excelsior bied beide 'n wen-strategie en die een wat ek weg van wanneer ek die handel gestel kan loop. In die afgelope twee weke het ek sestien ambagte waarvan slegs twee mislukte geneem, dis iets Ive nooit bereik before. quot LizB Hier is my resultate sedert Oktober 2012 (sien grafiek hieronder.) As jy was verhandel teen pound10 per punt wat neerkom op oor pound1200 hierdie maand alleen - en sy nog nie verby en baie mense handel by pound20, pound50 of meer per punt. Elke middag, as die Dow open, sal jy 'n e-pos te kry waarin my plan vir die dag, sodat jy kan geld maak saam met my eie handel. Ek volg dit op met gereelde updates. Op gemiddelde, sal ek gee jou 2 of 3 ambagte per week, op soek na vaste koop en verkoop seine om maksimum winste uit die Dow maak - Ek spesialiseer in hierdie mark en ek weet dit soos die palm van my hand. Hier is wat lei handelaar en beste verkoop belegging skrywer John Piper sê oor my diens: John Piper gerespekteerde handelaar en skrywer van die pad na handel. quotI ontmoet Mark Austin terug in 2010 en, soos jy weet, ek was geweldig beïndruk met sy handel vermoëns. Sedertdien het hy op gegaan om homself baie keer oor bewys. Nou Mark en ek is insgelyks beïndruk met Cameron en is baie bly om jou te bring EXCELSIOR So, wat sou 'n billike prys om te betaal vir so 'n persoonlike handel diens ek oorweeg laai pound250 per maand wat 'n goeie deal lyk vir my wees, Na alles, dit is net pound60 n week en jy sou verwag om dit terug in 'n enkele, beskeie handel te maak, maar as jy nog nie gehoor my praat of lees van my winsgewende handel tegnieke, dit is 'n baie om te vra op vertroue. Dus het ek besluit om pound153 klap my aanvanklike lae prys en gevestig op 'n baie beskeie fooi van pound97 / maand. Ek hoop dis regverdig 'n baie bekostigbare prys nou sodat jy kan sien hoe dit werk vir jou in die werklike wêreld. Om die waarheid te gaan Ek jou laat in 'n geheime. Die prys is bedoel om te wees 48,50, dit wil sê 50 van 97, maar Im nuwe na hierdie video spel en ek het die prys verkeerd So jy 'n klein bonus te kry. PLUS, natuurlik, as jy dit nie wil hê laat my weet in die eerste 30 dae en ek sal selfs betaal die 47 Onthou, vir hierdie afslag fooi jy alles wat ek het hier bespreek: Persoonlike e-pos van my vertel jy in watter rigting ek dink die Dow gaan. Dringende updates as daar iets groot gaan gebeur. Daaglikse handel videos verduidelik elke handel wat ons doen - jy is nie nodig om jou tyd e-pos stuur as dit alles in die video Sy verduidelik sal word 'n ongelooflike pakket teen 'n belaglik lae prys te mors. Is daar 'n waarborg van natuurlik ek staan ​​hier by al my produkte en opleiding, want ek weet dit werk. Ek weet ook dat wanneer jy Excelsior vir jou werk, wouldnt ek in staat wees om jou te koop genoeg om dit op te gee Ek weet dat. maar nou het jy waarskynlik dit nie. En dis fair enough. Die rede waarom ek voel heeltemal vol vertroue in die aanbied van die volgende waarborg sy besluit Tyd Youve waarskynlik 'n bietjie van die saak gedoen, maar het dit nie so suksesvol soos jy wou dit in my mening, om suksesvol te wees, moet jy leer uit 'n suksesvolle handelaar. John, Mark en ek het meer as 35 jaar van sukses agter ons met baie honderde studente voordeel uit ons metodes. Ek het regtig uitsien na onderrig jy hoe om 'n kwantumsprong in jou handelswins. Om te meld kliek op die skakel hieronder of as jy wil voel vry om my te e-pos by supportexcelsiortrader PS meer inligting. Ons is hierdie beperking tot 100 (sien onder) nuwe kliënte en ons verwag om vinnig vol te maak, Im seker jy sal regtig soos wat ek doen en die waarborg beteken dat jy jou sub terug te kry as jy dit nie vir jou. Stop Druk: Nou net 32 ​​plekke oor Ons is wetlik verplig om die volgende meld: RISIKO waarskuwing en ONTKENNINGS Geen verantwoordelikheid vir die verlies wat veroorsaak word aan enige persoon of regspersoon wat handel of versuim om op te tree as 'n gevolg van leesstof in hierdie dokument kan deur aanvaar die uitgewer, die outeur of enige werknemers of agente van óf lees asseblief hierdie bladsy versigtig. Dit is aan die leser om te verseker dat 'n bedryf of handel dryf hy of sy plaas, indien enige, uitvoering te gee aan sy of haar wense. Indien u enige twyfel oor hierdie saak moet jy gepaste professionele advies in te win. Nooit waag meer as wat jy kan bekostig om te verloor. Let wel, is vaste kans verbintenis nie gereguleer word deur die Financial Services Authority. Dobbel is 'n hoë risiko en die Excelsior diens en hul skrywers en redakteurs kan nie verantwoordelik gehou word vir enige geldelike verliese word gehou. Let asseblief daarop dat enige verbintenis wat jy plaas is op jou eie risiko. Voordat verbintenis of indien u twyfel oor die geskiktheid van hierdie aanbevelings te soek onafhanklike advies. Vlakke en reliëfs van belasting is onderhewig aan verandering. Transaksies in finansiële kontrakte dra 'n hoë graad van risiko. Nooit wed met geld wat jy nie kan bekostig om te verloor. Let dobbel verantwoordelik. Vir meer inligting en advies besoek www. gambleaware. co. uk/. Alle regte voorbehou. Geen voortplanting, kopiëring of oordrag van hierdie publikasie mag sonder skriftelike toestemming. Geen lid van hierdie publikasie mag gereproduseer, gekopieer of oorgedra word sonder skriftelike toestemming. Die wenke, aanbevelings en voorstelle wat deur Excelsior is noodwendig die algemeen. Hulle kan nie verband hou met die individuele omstandighede van beleggers. Almal wat volgende aanbevelings moet onafhanklike advies van 'n Financial Services Authority gemagtig Aandelemakelaar of finansiële adviseur. So, terwyl ons nie graag sou wou ons aanspreeklikheid ingevolge die wet te verminder, kan ons nie anders word aanspreeklik gehou word indien individue ly verliese as gevolg van volgende wenke in hierdie diens. Die waarde van beleggings kan daal sowel as styg. Die verlede is nie noodwendig 'n aanduiding van toekomstige prestasie. Finansiële verbintenis is per definisie 'n risiko belegging hoër, verliese uit wat potensieel onbeperkte. Kopiereg Excelsior 2013Dow Jones Industrial Average 30 (INDU) FX Ryk - Die maatskappy, werknemers, filiale en geassosieerdes, is nie aanspreeklik nie, en hulle gesamentlik of afsonderlik aanspreeklik gehou word vir enige verlies of skade as gevolg van vertroue op die inligting wat op hierdie webwerf. Die inligting vervat in hierdie webwerf data is nie noodwendig wat in real-time of is dit noodwendig akkuraat nie. FX Ryk kan vergoeding ontvang van die maatskappye wat op die netwerk. Alle pryse hierin word deur die mark makers en nie deur die uitruil. As sodanig pryse nie akkuraat kan wees en hulle mag verskil van die werklike markprys. FX Ryk dra geen verantwoordelikheid vir enige handel verliese jy dalk aangaan as gevolg van die gebruik van enige inligting binne die FX Ryk. FX Ryk 2016 Gaan jou e-pos 'n aktivering skakel gestuur na jou e-pos. Jy sal begin om e-pos net na die aktiveer van jou account. Hedge Fonds en Geldbestuurder Markanalise Service Op grond van my unieke tegniese ontleding ontdekkings, en 36 jaar van navorsing ervaring wat ek verskaf ontleding en tydsberekening diens vir aandele, buitelandse valuta, en kommoditeite. In die bogenoemde oortjies kan jy my verlede handel seine te sien, en monster analise van die mark. Maak nie saak wat die massering van historiese data moet nie verwag dat die dieselfde mark patrone te herhaal in 'n soortgelyke reeks in die toekoms. Daarom of mense met 'n pH. D. grade of iemand by die huis sit is crunc getalle op historiese data gewoond 'n verskil te maak. Die verskil kom van in staat is om die kaarte te lees in die huidige tyd. Lees kaarte beteken verstaan ​​die verhoudings van prys swaai om mekaar en dat die ontleding van markte terug te gaan 'n paar dekades kan beteken. Daar is ritmes in die mark en dit kan ontsyfer deur 'n opgeleide oog om uitstekende inskrywing pryse te ontdek. En dit is 'n vaardigheid wat ek ontwikkel het meer as 36 jaar van grafiek analise en navorsing. Die jaarlikse opbrengs is konsekwent en die wins sal afhang van die maksimum drawdown verdraagsaamheid. Die beperking van die onttrekkings tot onder 10, sal lei tot 'n gemiddelde jaarlikse opbrengs van 20 per jaar. As die verdraagsaamheid is 'n maksimum drawdown van 15, dan verwag 'n gemiddelde jaarlikse opbrengs van 30 per jaar. Oor UsBALISTOCKS stel die Beso line: die Beso lyn is 'n Real Time SampP 500 Bullish / lomp Algorithim wat intraday rigting voorspel (lomp of lomp) en moontlike hoogtepunte en lows. This gespesialiseerde persoonlike algorithim ontledings real time intraday koop en verkoop in die SampP39s en toon dit as 'n eenvoudige blou lyn (DIE Beso lINE). Dit is die wonderlike akkurate algorithim is ingesluit in ons SampP 500 Real Time koop / verkoop handel seine. Klik hier vir meer inligting. BALISTOCKS trending aandele te koop / verkoop seine (gratis saam met die Dow 30 Voorrade Inskrywing) KRY koop / verkoop seine vir die volgende trending aandele. FB (Facebook) / TWTR (Twitter) / NFLX (Netflix) / AMZN (Amazon) / GOOG (Google) / GPRO (GoPro) PYPL (Paypal) / BAC (Bank of America) / C (Citigroup) en nog baie meer om te kom. AS JY dag handel aandele, klik op skakel: W elkom om BaliStocks. Ons bied akkurate en winsgewende handel seine. Ons is tans bied 2 aparte dienste. Die SampP 500 Real-Time koop / verkoop handel seine en die Dow 30 aandele te koop / verkoop handel seine. SampP 500 Real-Time koop / verkoop handel seine. S ubscribers van hierdie diens kan aanmeld in ons webwerf en sien 'n real-time grafiek van die SampP 500 Emini termynkontrak en die SPY en sien ons koop en seine in reële tyd te verkoop tydens die handel dag (dag sessie - 08:30 tot 3: 15 PM US Sentrale Tyd). Ook ingesluit in hierdie diens is die KCCO lyn amp DIE Beso LINE. Die enigste werklike tyd algoritmiese aanwyser wat eintlik lei die SampP39s en vertel jou moontlike rigting dae voor die tyd. Dow 30 aandele te koop / verkoop handel seine. S ubscribers van hierdie diens kan aanmeld in ons webwerf en sien koop / verkoop handel seine vir almal Dow Jones 30 Voorrade amp Neigings Aandeel seine. Probeer ons stelsel 'n tweede jy sal verbaas wees oor hoe akkuraat en winsgewende ons seine wees. Geen lang verwarrend verslae te lees, geen navorsing en geen voorbereiding nodig voordat die verhandeling dag. Laat BaliStocks doen die werk vir jou. Al wat jy hoef te doen is teken en sien real-time streaming kaarte van die SampP 500 Emini futures en wag vir ons koop of verkoop seine. Kyk na die bogenoemde grafiek van die SampP 500 Emini futures. Dit is 'n voorbeeld van wat jy sal sien op ons intekenare net bladsy. Wanneer daar 'n hoë waarskynlikheid van 'n suksesvolle handel Ons illustreer Lang (Koop) gaan, of Kort (verkoop). Leer ons handel seine gebruik is eenvoudig en maklik om te verstaan. Vir meer inligting oor hoe om ons seine gebruik asseblief kliek hier. Kyk na video van 'n 20 punt WINS handel gemaak van Balistocks verkoop sein op 2016/03/10 Wie kan gebruik maak van ons seine uitvoering maak Individuele Dag Handelaars uitvoering Professionele Dag handelaars uitvoering maak Handelaars uitvoering maak Institusionele Handelaars uitvoering Studente en Navorsing Ontleders Wat Markte kan jy handel Swing maak die gebruik van ons seine uitvoering maak SampP 500 termynkontrakte en SampP 500 futures opsies uitvoering maak SampP 500 aandele, etfrsquos en SampP 500 aandele en ETF opsies uitvoering maak Dow Jones futures en toekomstige opsies uitvoering maak Dow Jones aandele en etfrsquos en hul opsies uitvoering maak Nasdaq termynmark en hul opsies uitvoering maak Nasdaq aandele , etfrsquoss en hul optionsWelcome om MDF Trader - E-Mini Futures Spesialiste NinjaTrader outomatiese handel strategieë - ons outomatiese Strategie vir 7 minute kaarte steeds goed vanjaar. MDF Trader spesialiseer in rekenaar-gebaseerde, numeriese en tegnies gedrewe, kort termyn algoritmiese afgeleides handel modelle. In die besonder, ons konsentreer op die CME Grouprsquos elektronies verhandel 5 E-Mini Dow Futures aangebied CME elektroniese verhandelingsplatform. Op hierdie webwerf sal jy inligting kry oor baie aspekte van die saak, insluitende 'n redelike deeglike inleiding tot termynkontrakte en E-Mini Dow Futures. Ander onderwerpe sluit in handel strategieë, geld bestuur strategieë, tegniese ontleding, kandelaar kartering en spilpunt vlakke. Ons verduidelik 'n paar voordele van handel E-Mini Dow Futures, en bespreek 'n verskeidenheid van vakke uit algemene kenmerke van 'n suksesvolle handelaars om aspekte van aanlyn makelarye. In byvoeging tot die DSP inskrywing diens aan te bied ons ten volle outomatiese algoritmiese tegniese strategieë vir gebruikers van die NinjaTrader platform. NinjaTrader bied makelaar en data voed buigsaamheid asook 'n kragtige C kodering fondament, ideaal vir die ontwikkeling van so 'n tegniese ontleding strategieë wat wissel van outomatiese sein generasie om ten volle outomatiese handel uitvoering en bestuur. E-Mini Dow Futures E-Mini Dow Futures. gebaseer op die 30 prima aandele van die Dow Jones Industrial Average (DJIA) indeks, is hoogs aged en het 'n 5 vermenigvuldiger. Dit beteken elke kontrak gehou sal 'n wins of verlies van 5 terugkeer vir elkeen punt beweging van die termynmark prys. Mini Dow Futures pryse op te spoor met die DJIA gedurende die kontant sessie uur (bedags aandelemark uur) maar nog steeds handel oornag sowel. Oggend geselsprogramme dikwels noem Dow Futures pryse as 'n aanduiding van handelaar sentiment voor die opening klok. E-Mini Dow Futures is ideaal vir 'n kort termyn, aged handel. Dit sluit in die dag handel en intra-dag handel. Die hoë volume van kontrakte veranderende hande elke dag, gekombineer met die uitvoering ten volle elektroniese handel, help vinnige om te verseker en betroubare orde vul. Howeverhellip terwyl die likiditeit en skeer gemak van handel hierdie kontrakte is aanloklik, kan hulle 'n gevaarlike strik vir enige handelaar gebrek aan 'n weldeurdagte, goed getoets en volledige handel stelsel wees. 'N Trading System sluit beide 'n Trading Strategie en 'n Geld-bestuurstrategie. Daarbenewens het 'n fundamentele begrip van die konsepte en reëls van die saak E-Mini Dow Futures is nodig. MDF Trading Systems al die verskillende tipes van handelaars, handel advies en stelsels kan gevind word op die internet deesdae, wat wissel van aandele om opsies te termynmark te FOREX. Sommige dienste publiseer lyste van ldquohotrdquo aandele te belê in vir die lang termyn. Sommige gee swing handel raad vir aandele, opsies en termynkontrakte. 'N Paar dienste aan te bied advies en / of stelsels vir verhandeling futures, insluitend E-Mini Dow Futures. Ons handel modelle is 'n bietjie anders, wat spesifiek ontwerp is, en net vir 5 E-Mini Dow Futures. Die DSP model, wat elke dag 'n beroep vir 'n enkele posisie, word aangebied as 'n subskripsie diens. Die CMPA model word as 'n e-boek. Dit is gebaseer op 5 minute kandelaar kaarte, en ambagte gedurende normale mark ure. CMPA is 'n ware intra-dag-model. Ons outomatiese algoritmes vir Ninjatrader hardloop live op ons kliënte rekenaars, handel rondom die klok. Al die modelle geëvalueer kan word as 'n volledige handel stelsels, die fondamente van wat lê in beginsels van tegniese ontleding en klank geld / risikobestuur. Gesimuleerde wins / verlies resultate vir elke DSP stelsel, wat gebaseer is op werklike daaglikse data, verskyn op 'n weeklikse basis. 15-30 minute per dag Dit maklik om handel te dryf Daily Enkellopend-posisie (DSP) handel stelsel is gebou rondom handel en geld bestuurstrategieë wat gerig is op aansienlike punt resultate te lewer, terwyl vereis slegs 'n klein tyd verpligting op 'n gedeelte van die handelaar elke dag. As dit so is geneig, kan 'n beoefen handelaar aan te meld by sy / haar DSP rekening elke middag na die Daily seine, en plek toepaslike bedrywe in ongeveer 15 sien - 30 minute. Die daaglikse aanwyser seine gepos word in die lede area, saam met die voorgestelde perk en stop vlakke vir die Trading sessie. Alternatiewelik kan die kliënt aan te meld vir die Daily Seine nuusbrief, wat sal per e-pos aan hulle 'n paar minute na die nuwe opening sessies mark rondom 17:00 CST elke Sondagaand deur Donderdagaand. (Lees ons tems en voorwaardes) Die handel reëls DSP is gebaseer op tegniese analise en 'n soort van ldquolearningrdquo evaluering enjin. Soos die naam aandui, die DSP oproepe vir hoogstens 'n enkele posisie per dag. Die geld bestuurstrategie bepaal die aantal kontrakte te hou vir elke dayrsquos posisie. Uitvoering van die stelsel is eenvoudig en duidelik Stap 1) Die kliënt eenvoudig logs in die veilige memberrsquos gebied van ons webwerf, of gaan die Daily Seine nuusbrief e-pos, om die handel aanwysers vir die dag te sien. Stap 2) Dit neem nie meer as 'n paar minute om die handel seine te ondersoek om te bepaal of 'n handelsmerk is aangedui. As dit so is, kan die handelaar die toepaslike kontrak baie grootte te bepaal, en plaas die toepaslike bestellings met 'n aanlyn makelaar as jy wil. (Ons bied 'n paar inligting oor die rol van makelaars hier.) Elke dayrsquos bestellings bestaan ​​uit 'n mark inskrywing orde plus Stop en perk bestellings te sluit in die wins en perk risiko. Inskrywings kan Lang (koop) of Kort (verkoop) wees, of die stelsel kan 'n ldquoNo Traderdquo dag waarop geen inskrywing genoem vir aan te dui. Die Kandelaar Matrix-Modulasie Pivot Ontleding (CMPA) handel stelsel is ook spesiaal ontwerp om handel te dryf die elektroniese 5 E-Mini Dow Futures. Dit is 'n intra-dag-stelsel wat 'n lewendige 5 minute prys grafiek vir die Mini Dow gebruik. Dit handel dryf slegs gedurende die normale kontant sessie ure 8:30-15:00 CST. In teenstelling met die DSP inskrywing diens, is die CMPA handel stelsel vir aflaai as 'n e-boek aangebied. Al die gereedskap wat nodig is om die prysbewegings van die Mini Dow met hierdie metode te interpreteer is ingesluit. Die boek sluit ook waardevolle inligting oor kandelaar kartering, spilpunt vlak analise, mark sielkunde, lewendige handel implementering, geld bestuur en verskeie handel dag voorbeelde. Disclaimer Pos soos vereis deur CFTC - CFTC Reël 4.41 Hipotetiese of gesimuleerde prestasie resultate het sekere inherente beperkings. In teenstelling met 'n werklike prestasie rekord, moenie gesimuleerde resultate nie verteenwoordig werklike handel. Ook, omdat die ambagte het nie eintlik uitgevoer, die resultate kan hê onder - of oor-vergoed vir die impak, indien enige, van sekere mark faktore, soos 'n gebrek aan likiditeit. Gesimuleerde handel programme in die algemeen is ook onderhewig aan die feit dat hulle is ontwerp met die voordeel van agterna. Geen voorstelling gemaak word dat enige rekening sal of waarskynlik winste of verliese soortgelyk aan dié wat te bereik. Opsomming van ons Gebruiksvoorwaardes. Die inhoud van hierdie webwerf en enige en alle dokumente wat hierin is die uitsluitlike eiendom van MDF Trader, en mag nie gereproduseer, versprei, geleen of herverkoop in die oorspronklike of geredigeer formaat sonder vooraf skriftelike toestemming van die eienaar. Alle hierin verskaf inhoud suiwer bedoel vir inligting en opvoedkundige doeleindes, en op geen manier of vorm maak 'n uitnodiging of aanbod om enige finansiële instrument van enige aard te koop of te verkoop, of is die hierin verskaf inhoud bedoel is om direk aan te moedig of indirek enige persoon of persone om dit te doen. Die leser ten volle aanvaar dat die skrywer is nie 'n beleggingsadviseur, en dat die inligting hierin vervat is bloot 'n metode wat gevind is deur die skrywer van waarde te wees. Enige keuse gemaak deur die leser, gebaseer op die inhoud hierin, te waag werklike geld handel in die finansiële markte is heeltemal en uitsluitlik die verantwoordelikheid van die leser. Enige verliese of winste aangegaan gebaseer op enige sodanige besluit is nie die verantwoordelikheid van die outeur of uit iemand wat verband hou met die inhoud van hierdie webwerf of enige dokumente wat hierin. Die leser verstaan ​​dat die verhandeling van finansiële instrumente soos aandele, opsies, futures, ens, behels aansienlike risiko, en dat vorige prestasie van enige handel stelsel of diens is nie 'n aanduiding van toekomstige prestasie nie. Geen voorstelling van enige aard gemaak dat enige rekening winste of verliese wat gebaseer is op enige inligting hierin vervat sal ervaar. Kopiereg 2008 MDF Trader, verdeling van Occasio Inc. Alle regte voorbehou. 358 Army Trail Rd, 140 Bloomingdale, IL 60.108 Tel: 800-530-8673 Faks: 800-530-8673


No comments:

Post a Comment