Monday, October 10, 2016

Forex 15 Min Stogastiese

Forex stelsel. die FX10 dag handel strategie Die FX10 Dag handel forex stelsel is geskep deur Erol Bortucene, president van Forex Research Corporation, vir handel op die 5 minute of 15 minute kaarte. Dit is een van die forex strategieë wat daarop gemik is om die tendens te volg. Onthou die gesegde: die neiging is jou vriend, totdat dit eindig Wel, dit is 'n forex stelsel wat ontwerp is om die tendens vir jou maat te maak. Forex stelsel handel Opstellings Forex stelsel vir die 5-minuut grafiek opstel vir die vyf minute grafiek opstel, is die volgende aanwysers wat gebruik word om hierdie forex stelsel handel: 10 tydperk WBG (Geweegde bewegende gemiddelde) 20 tydperk SMA (Gewone bewegende gemiddelde) Stadige Stogastiese ( 10,6,6 (eksponensiële)) RSI (28) MACD 5 minute forex stelsel inskrywing reëls Hierdie stelsel mandate handelaars om net ambagte tussen 02:00 18:00 CET en / of 20:00 22:00 CET. Koop wanneer die 10 WBG kruis opwaarts verby die 20 SMA en die lyne van die stogastiese ossillator gekruis opwaarts (dit wil sê 'n vinnige lyn bo die stadige lyn), RSI 50, het die MACD histogram 0 en die gemiddeldes MACD opwaarts gekruis vanaf negatief na positief. Verkoop wanneer die 10 WBG kruis afwaarts verby die 20 SMA en die lyne van die Stochastics ossillator het afwaarts gekruis (vinnige lyn hieronder stadige lyn), RSI kopieer kopiereg Sharpforex. Alle regte voorbehou Terme en ConditionsHow om handel te dryf met stogastiese ossillator - Slow Stogastiese bied duidelike seine in 'n forex strategie - Take slegs diegene seine van oorkoop of oorverkoop vlakke - Filter forex seine, sodat jy net neem wat in die rigting van die tendens Stogastiese is 'n eenvoudige momentum ossillator deur George C. Lane ontwikkel in die laat 1950rsquos. Wees ing 'n momentum ossillator, kan Stogastiese help om te bepaal wanneer 'n geldeenheid paar is oorgekoop of oorverkoop. Sedert die ossillator is meer as 50 jaar oud, het dit die toets van die tyd staan. wat is 'n groot rede waarom m enige handelaars gebruik dit tot vandag toe. Hoewel daar verskeie variasies van Stogastiese, wersquoll vandag uitsluitlik fokus op stadige Stogastiese. Stadig stogastiese gevind aan die onderkant van jou grafiek en bestaan ​​uit twee bewegende gemiddeldes. Hierdie bewegende gemiddeldes gebind tussen 0 en 10 0. Die blou lyn is die K lyn en die rooi lyn is die D lyn. Sedert D is 'n bewegende gemiddelde van K. sal die rooi lyn ook lag of agter die blou lyn. Handelaars is voortdurend op soek na maniere om nuwe tendense wat die ontwikkeling vang. Daarom kan momentum ossillators leidrade verskaf wanneer die mark rsquo s momentum vertraag, wat dikwels voorafgegaan is 'n verskuiwing in die tendens. As gevolg hiervan, kan 'n handelaar met behulp van stogastiese hierdie verskuiwings in die tendens sien o N die ir grafiek. Leer Forex: Slow Stogastiese Entry seine (geskep deur Jeremy Wagner) Momentum verskuif rigtings wanneer hierdie twee Stogastiese lyne kruis. Dus, 'n handelaar neem 'n sein in die rigting van die kruis toe die blou lyn kruis die rooi lyn. Soos jy kan sien uit die foto hierbo, is die kort termyn tendense waargeneem deur Stogastiese. Tog is handelaars altyd op soek na maniere om seine te verbeter sodat hulle kan versterk. Daar is twee maniere kan ons hierdie ambagte filter om die sterkte van die sein te verbeter. 1 - Kyk vir CROSSOVER op uiterste vlakke Natuurlik, 'n handelaar wonrsquot wil elke sein wat verskyn neem. Sommige seine is sterker as ander. Die eerste filter ons kan aansoek doen om die ossillator neem kruis boulbeurte wat plaasvind by uiterste vlakke. Leer Forex: Filtering Stogastiese Entry seine (geskep deur Jeremy Wagner) Sedert die ossillator gebind tussen 0 en 100, oorgekoop is bo die 80 vlak beskou. Aan die ander kant, oorverkoop beskou onder die 20 vlak. Daarom sou kruis downs wat plaasvind bo 80 'n potensiële verskuiwing tendens laer van oorgekoop vlakke aan te dui. Net so sal 'n kruis op wat plaasvind onder 20 'n potensiële verskuiwing tendens hoër vanaf oorverkoopte vlakke aan te dui. 2 - Filter T rades op Hoër tydraamwerk T rendrsquos rigting waarin die tweede filter kan ons kyk na voeg is 'n tendens filter. As ons 'n baie sterk uptrend vind, die stogastiese ossillator is waarskynlik in oorgekoopte vlakke te bly vir 'n lang tydperk van die tyd gee baie valse verkoop seine. Ons wil nie 'n sterk uptrend verkoop sedert meer pitte is beskikbaar in die rigting van die tendens. (Sien ldquo 2 Voordele van Trend Trading rdquo) Daarom, as ons 'n sterk uptrend vind, moet ons kyk vir 'n dip of regstelling tot tyd 'n koop inskrywing. Dit beteken wag vir 'n intraday grafiek om reg te stel en te wys oorverkoop lesings. Op daardie stadium, as Stogastiese kruise uit oorverkoop Lev Els, dan is die verkoop druk en momentum is waarskynlik verlig. Dit gee aan ons 'n sein te koop wat in ooreenstemming met die groter tendens. In die EURJPY grafiek hierbo, pryse was heelwat hoër as die 200 Dag Eenvoudige bewegende gemiddelde (die bewegende gemiddelde wasnrsquot vertoon nie, omdat dit ver onder die huidige pryse). Daarom, as ons ambagte gefiltreer volgens die tendens op 'n daaglikse skedule, dan net die lang seine (groen pyle) sou gewees het geneem. Daarom, handelaars ons e Stogastiese tot tyd inskrywings vir ambagte in die rigting van die groter tendens. Probeer dit vir jouself. Probeer dit vir jouself in 'n praktyk rekening. Nie seker hoe om jou risiko te bestuur van 'n bedryf Wersquove nagevors miljoene live ambagte en het gevind dat hierdie een klein tweak om risiko te beloon verhoudings op ambagte verhoog die poel van handelaars wat van 17 tot 53. winsgewend was --- Geskryf deur Jeremy Wagner, hoof Trading Instrukteur, DailyFX Onderwys Volg my op Twitter by JWagnerFXTrader. Toe te voeg aan Jer emyrsquos e-pos verspreiding lys, kliek hier en kies Skryf jou ingaan in jou e-pos inligting. DailyFX bied forex nuus en tegniese ontleding op die tendense wat die internasionale valutamarkte beïnvloed. Leer forex met 'n gratis praktyk rekening en handel kaarte van FXCM.515 Minute stogastiese scalping op 1 Min TF Jy is met behulp van Stoch instellings wat 11/3/3 van 5m en 15m na die 1M handel. So basies, jy vergelyk die 14 SMA van die 5m teen die 15M op 'n 1M grafiek. As jou bedoeling is om die 14 SMA handel oor die 15M en / of die 14 SMA op die 5M grafiek dan jy hoef regtig nodig die 1M grafiek. Jou laagste sein is die 5M grafiek, sodat jy eintlik handel die 5M grafiek. Met ander woorde, is jou stelsel werklik handel die 5M grafiek SMA 14 en dit te vergelyk met die 15M grafiek SMA 14 vir bevestiging. Jy kan 'n baie valse seine en warboel te skakel deur gebruik te maak van die 5M grafiek. Stem saam met jou. Ek is nie seker of daar enige aanduiding dat sal werk tydens wissel mark. Ek algemeen dont like om 'n handelsmerk vir 'n lang tyd te hou en sal bly wees as ek 'n vinnige 10 punte en dan bestaan ​​uit die handel. Dis hoekom verkies 1 min tyd waar ons valse seine kan uitskakel deur volgende 5 en 15 minute Stoch. Tog moet om te sien hoe hierdie stelsel werk in lewende mark Dankie vir die verskaffing van jou insette. Jou gedagtes is altyd welkom. Ja. Op hierdie stadium kan ek niks kommentaar lewer nie. Ek verstaan ​​net bewegende gemiddelde. Ek pleeg wat ek hoef nie veel ervaring op enige ander aanwysers. Ek het net het die inspirasie vir hierdie stelsel deur die sien van die Genesis handel stelsel waar hulle dieselfde instellings met Genesis Matrix gebruik. Ek het die MTF Stogastiese aanwyser met pyl waarskuwing van ander forum en verander dit na my gemak. Posted die stelsel vir die toets met ander lede. Ons het baie kenners en coders in hierdie forum. Hulle kon hul insette te lewer en dit regstel. Ek handel die 5M grafiek alledaagse. Die Stochastics is nie ideaal, want dit die reeks nie behoorlik kan wys. Dit het 'n neiging om die boonste / onderste reeks te bereik en kry daar vas. Om te vergoed Ek gebruik 'n Stoch 12/1/3, met 'n 4 SMA en 8 SMA getrek op die top van dit, maar dit is nie 'n primêre handel aanwyser. As die mark plat gaan, quotmightquot dit my te wys die rigting waarin die plat deel is op pad sodat ek kan verlaat tydens pouse selfs of met 'n bietjie verlies of klein wins. As die mark maak 'n momentum skuif, dan wys dit 'n goeie uitgang. As die mark is besig trap stappe, dit is waardeloos. Die beste gebruik is wanneer jy 'n skuif, gevolg deur 'n plat tydperk (of vals omgekeerde) en dan 'n voortsetting in dieselfde rigting. Ek het ook nie omgee vir die 20/80 of 30/70 lyne. Ek gebruik die 50 lyn as 'n bevestiging. Sodra dit deur die 50 lyn, dit is dieselfde as die kruising van die ooreenstemmende bewegende gemiddelde en is gewoonlik 'n hoë waarskynlikheid beginpunt. Met ander woorde, die Stochastics is nie die beste alleenstaande aanwyser te gebruik vir verhandeling. na my mening. Jy het 'n wonderlike beeld van 'n historiese stap gewys. Ek is nie geflous al is daar is baie van die gebiede waar jou aanwyser jy sal misluk. As jy egter die sein is te vergelyk teen twee tydskale Ek glo dat algehele sal jy wees in die wins. In 'n reeks egter teen die tyd dat die 15M seine, jou 5M sal wees op pad na die ander kant. So jy gaan om daar te sit net kyk na die mark vir 'n geruime tyd. Besef ook dat byna elke aanwyser is geskryf teen dieselfde bewegende gemiddelde skikking. Dit beteken as jy 'n RSI, CCI, QQE, ens te gebruik met 'n tydperk van 11, sal die enigste verskil is hoe die reeks binnekant van die wyser word uitgebeeld. Sommige sal dalk wys jy is beter as Stochastics uitputting, maar hulle sal almal min of meer dieselfde inskrywing / afrit sein. As jy 'n ander aanduiding dat meer duidelik uitbeeld beweging mark te vind, dan verwyder die Stochastics. Jy moet net een aanwyser vasgestel op 11. Daar is buiten Stochastics MTF aanwysers. Jy kan 'n paar te vind in VF, of jy kan Google vir hulle. Een van my gunsteling junk treë om rond te grawe in is by www. forexmt4 / MT4Indicators al hul MTF lys is klein. Ek is redelik seker dat daar 'n ander webwerf wat 'n hele paar van hulle het en as ek reg onthou het ek gesien drade in VF met 'n baie MTF aanwysers aangeheg. Suksesvolle handel vereis verbintenis tot die proses, nie die pips. Forex Stogastiese aanwyser Verduidelik die stogastiese aanwyser is 'n instrument wat ontwikkel is deur George C. Lane. Dit is in werklikheid 'n momentum aanwyser of ossillator wat gebruik word om die huidige markprys vergelyk met die hoë en lae van 'n spesifieke tydperk van die tyd. Die stogastiese bestaan ​​uit 2 lyne, K en D. Afhangende van jou omgewing, kan jy die sensitiwiteit van hierdie 2 lyne om jou plan te pas aan te pas. Hoewel 4here is 3 tipes stogastiese naamlik vol, vinnige en stadige, is die vinnige en stadige kinders meer algemeen gebruik word. Laat ons 'n blik op beide van hulle. Van die foto hierbo, kan jy sien dat daar meer CROSSOVER vir die vinnige stogastiese wat beteken dat dit eintlik meer sensitief as die stadiger een. dit gee egter aanleiding gee tot meer valse sein wat ongewens is in die handel. Soos vir die stadige stogastiese, dit is minder sensitief en produseer minder valse seine as compa2ed om die vinnige een. As gevolg van sy lae sensitiwiteit, sal dit gewoonlik sein dat jy 'n handel te betree nadat die mark reeds deur sekere bedrag verskuif. Hoe om te lees die Stogastiese Wanneer die stogastiese beweeg bo die 80 vlak, die mark word beskou as oorgekoop en wanneer dit beweeg onder die 20 vlak, is die mark beskou word oorverkoop. Daar is egter een ding wat jy moet kennis neem, wanneer dit bo die 80 vlak beweeg, beteken dit nie noodwendig dat die mark sal omkeer. Daar is tye waar dit sal voortgaan bo die 80 vlak en in hierdie situasie is dit gewoonlik aandui dat die mark is in 'n sterk uptrend te bly. oorgekoop en oorverkoop Die belangrikste ding om daarop te let wanneer die lees van die stogastiese is wanneer die K kruisies bo D nadat dit die oorverkoopte vlak bereik of wanneer die K kruisies onder D nadat dit die oorkoopvlak bereik. Hoe om die Stogastiese Gebruik Daar is verskeie maniere waarop jy kan die stogastiese gebruik om jou te help in jou handel en onder is 'n paar van hulle 1) Inskrywingsvorm Signal: Dit kan 'n groot hulpmiddel wees wanneer dit kom by die gee van inskrywing sein. Ek persoonlik graag my posisie betree wanneer die K kruisies die D en beweeg uit óf die oorkoop of oorverkoop vlak. As ek kyk lank om te gaan, sal ek wag vir die stogastiese K bo die D te steek en beweeg bo die 20 merk. As ek op soek na 'n kort handel, sal ek wag vir die K te steek onder die D en beweeg onder die 80 merk. 2) afrit Signal: Die konsep vir die gebruik van stogastiese om my posisie verlaat is ongeveer dieselfde as die inskrywing. As ek 'n lang handel geneem, sal ek wag vir dit om te skuif na die oorkoop sone en verlaat my posisie na K kruisies onder D en beweeg onder die 80 merk. 3) Terugskrywing Signal: Anders as MACD divergensie. jy kan ook gebruik maak van stogastiese divergensie maak om 'n handelsmerk te betree. Die positiewe afwyking kom voor wanneer die mark maak laer lae terwyl die stogastiese maak hoër lae. Dit is gewoonlik 'n aanduiding dat die mark gaan om te keer tot. Die negatiewe afwyking kom voor wanneer die mark maak hoër hoog en die stogastiese maak laer hoog. Dit gee te kenne dat gewoonlik 'n afwaartse ommeswaai gaan optree. Bogenoemde is 3 maniere Ek gebruik gewoonlik die stogastiese en ek hoop dat jy in staat is om ten volle gebruik van sy vermoë om jou te help in jou handel te neem. As jy meer wil weet oor hoe ek handel met gemodifiseerde stogastiese aanwyser hieronder uit te vind. Amar Rashid sê: hi Kelvin, het ek altyd uitsien na jou e-pos ontvang en dit is my eerste opmerking cum vrae. Ek het 'n stretgy geskep en ek sou hoogs waardeer as jy sien jy dit en gee my raad in die lig van jou ervaring as dit is ok, of as jy voor 'n paar veranderinge. stogastiese stadige RSI Paraboliese Kong Fast ema 7 stadige ema 11 inskrywing kort / lang 1. stogastiese moet 2O / 8o lyn oorgesteek het en sien neerdaal / opgaan 2. RSI moet gekruis 5o lyn af / op 3. Paraboliese Sar moet wees op / af 4. Fast ema af moet gekruis / en het minimum verskil tussen die twee lyne van 4 pitte 5. tjek die tendens op 4 uur grafiek en inskrywing op 15 min grafiek net in die rigting van die tendens van 4 uur. Uitgang. geldbestuur sien jy hierdie stretgy coz na useing baie stretgies en waai baie rekeninge Ek het hierdie stretgy maar nog nie genoeg selfvertroue om te gaan woon. Stuur voorstelle ook uitgang stretgy. en is dit ok as ek gaan teen die tendens van 4 uur grafiek indien 15 min grafiek stogastiese verander die rigting alongwith ander aanwysers of in ander woorde as ek net die tendens van 15 min grafiek volg. Baie dankie vir jou antwoord. Muhammed Yakubu sê: Ek was juz navigeer en geland om page8230it ur blyk dat u8217ve goeie manier van verduidelik nogal besonderhede oor die aanwysers. Die feit dat dit is moeilik om te kry 'n persoon wie kan tyd spandeer deel van sy buitelandse valuta kennis coz die meeste van my vriende is suinig van hul forex kennis. So ek sou sê, miljoene dankie aan u as I8217ve gevind wat ek nodig het om meer oor die aanwysers as 'n newbie in forex te leer ken. Maar I8217ve 'n vraag vir u8230as u gesê sy goed te min aanwysers het as om meer akkurate sein (wat ek kan sê) kry 8230so wat is die goeie kombinasie van aanwyser sou u stel en te kan toepas om die grafiek, wat tyd wat dit die beste show sou goeie signals8230or ten minste 'n duidelike sein Persoonlik, ek vertrou net op H1 en M1 (juz om die beste intreevlak kry), en soms sien ek vir H48230is dit ok Thanx in advance8230. Daar is geen beste kombinasie as ander strategie moet verskillende kombinasie en daar is geen one size fits all kombinasie. Ek dink dat die beste tyd vir 'n nuwe handelaars die 15 en 5 minute grafiek sal wees. Die 1 minute is te verwarrend, want daar is 'n baie beweging aan die gang. As jy met behulp van die uurlikse en 4 uur, sal ek raai u aan die 15 minute gebruik in plaas van 1 minuut. Ek is die handel 'n swaai handel in buitelandse valuta deur die gebruik van stochastic8230take wins 50 point8230 wanneer die tendens in H4 is uptrend, sal ek wag tot die stogastiese H4 steek op, H1 steek op, M30 steek op, en die laaste een is M15 steek up8230 Dit is wat ek gewoonlik noem die top-down ontleding en dit is 'n goeie manier om jou te wen waarskynlikheid verhoog. Thanks a lot vir jou kennis te deel, dit is nie maklik om mense wat kennis op forex8230thanks again8230its waardevol vir me8230i8217m nog nuut in forex n Ek het gevind dat hierdie webwerf is waardevol vir my vind. Wil net 2 vraag vra: Kan ek hierdie aanwyser vir scalping tegniek en as im met behulp van 15min as 'n tyd wat die beste parameters om nog use8230i8217m verwar in die opstel van die parameters. kan u adviseer die beste parameters om use8230 Dankie vir jou besoek aan hierdie webwerf en ek is bly om te hoor van jou. Soos vir jou vraag, jy kan beslis gebruik van die Stogastiese aanwyser maak om die forex mark kopvel. Basies wat jy kan vashou aan die oorspronklike instelling deur jou makelaar, maar as jy wil hê dat die sensitiwiteit aan te pas, kan jy net doen 'n bietjie aanpassing en dan sien of dit beter vir jou of nie werk. Daar is geen beste parameter te gebruik as dit hang alles af van jou handel styl. As jy die aanwyser gestel te sensitief te wees, sal dit meer vals alarm wat op sy beurt sal maak dat jy meer verloor as wins te produseer. As jy dit minder sensitief ingestel, sal dit minder handel geleentheid produseer, maar terselfdertyd minder vals alarm. Ek hoop dat ek jou vraag beantwoord en doen laat weet my as jy enige twyfel het. Ek dink jy moet 'n forum vir jou site. Dit sou waarskynlik verhoog meer gereelde besoeker interaksie. Tot dusver jou site is die mees bruikbare webwerf I8217ve teëgekom leer hoe om effektief te handel forex. Ek het oorweeg om hierdie opsie voordat maar dit sal te moeilik vir my om te forum antwoord, e-pos en kommentaar te hanteer op dieselfde tyd. Miskien wanneer die gemeenskap groei groot en kan ek bietjie hulp van julle ouens op die forum saam loop met my te kry. hi..one vraag you8230.how jy weet wanneer die prys lang gaan of gaan kort. omdat baie van die tyd stogastiese maak byl kruis, maar die prys bly oorkoop of oversell baie tyd. i dink dit ossilator is thery sloerende aanwyser en dit nie vir jou sê die toekoms price. sorry oor my Engelse .. Bly om te hoor van julle weer Met betrekking tot jou vraag op die tydsberekening lang of kort te gaan, ek gaan gewoonlik lank nadat die K van die stogastiese kruise bo die D en beweeg bo die 20 vlak. As dit is steeds laer as die 20 vlak, is daar 'n goeie kans dat die mark kan voortgaan om af te skuif as gevolg van 'n sterk tendens. As jy die crossover in stogastiese vind ook gereeld te wees, kan jy die sensitiwiteit aan te pas volgens jou behoeftes. Een ding om daarop te let is nooit te handel met behulp van net een aanwyser, probeer om 'n kombinasie van 'n paar aanwysers het en gee net 'n handel wanneer jy 'n samevloeiing van geval van die meeste van hulle kry. Ek hoop ek het jou vraag beantwoord en voel vry om my te kontak indien u 'n probleem het. Alles van die beste vir jou tradingStochastic 15min System - hoogs winsgewende Dit is 'n stelsel wat ek onlangs ontwikkel, geïnspireer deur Jake Bernsteins groot boek, Die hele dag Trader. Ek verander 'n bietjie die stop verlies en uitgang reëls te maak die winste uit te voer 'n bietjie meer. Ek noem dit Stogastiese OBOS, vir meer as gekoopte-Oor-artikel word aangebied. Dit is basies 'n tendens volgende stelsel, werk goed in die tendens fases. Ek soms filtreer die ambagte met Range aanwyser om te verhoed dat wissel tydperke. Pare werk die beste op GBPUSDEURUSDGBPJPY Charts Ek gebruik hierdie stelsel op 15M1H4H. Natuurlik, as daar botsende seine die hoër tydraamwerk wen. Aanwysers stogastiese ossillator (K10, D3, Slowing3), verwyder die sein lyn (verlangsaming) as jy is nie hier gebruik word. Awesome Ossillator Entry Reglement Sluit Lank nadat Stogastiese hooflyn kruisies 60 tot. Gee Kort ná Stogastiese hooflyn kruisies 40 af. Hou op bestelling geplaas 1 pit bo die hoogtepunt van die kers (vir 'n lang), en 1 pit onder die lae van die kers (vir kort). Uitgang Reëls uitgang handel wanneer awesome Ossillator laat 'n mens bar in teenoorgestelde rigting van jou handel. Verduideliking: As jy 'n lang en awesome Ossillator skep 'n rooi bar - uitgang handel wanneer die bar is gesluit. As jy 'n kort en awesome Ossillator skep 'n groen bar - uitgang wanneer bar is gesluit. Net kyk na die foto's. dit nie die geval is regtig saak 100 presiese in hierdie uitgange te wees, in elk geval die tendense sal jy vang is groot genoeg so laat uitgange gewoond seer die winste te veel. Geldbestuur Soos gewoonlik het ek raai nie waag meer as 2 van aandele op 'n enkele handel. Besoek my blog vir meer Gratis Trading Systems en Aanwysers Oorspronklik gepos deur advfntrader goed redelik vinnig om uit te vind hierdie stelsel nie die geval werk die gewone. die ossillator agter, gaan lank op Oil 15 min en was tot 55 pitte, maar awesome nog colout nie verander nie, teen die tyd dat dit verander van kleur is jy af 100 pitte. uitgange is die probleem met hierdie tipe stelsels, hou te lank en WHAM julle in drawdown Miskien kan jy 'n bietjie haastig in die beoordeling van hierdie stelsel as quot gewees het. nie die geval is workquot Trouens Miki256 duidelik gestel dat daar sekere omstandighede waaronder dit die beste werk, soos die gebruik van: GBPUSD EURUSD GBPJPY Verder hy gee kwalifiserende omstandighede waaronder ambagte gekies kan word en bestuur word. soos: 15M 1H 4H. As daar botsende seine die hoër tydraamwerk wen. Hou op bestelling geplaas 1 pit bo die hoogtepunt van die kers (vir 'n lang), en 1 pit onder die lae van die kers (vir kort) En jy kan sorg vir 'n tweede blik op die uitgang reëls ruim dek verskeie scenario's het. Dit is nie regverdig vir jou om te verklaar oor die algemeen dat uitgange is die probleem met hierdie tipe stelsels, hou te lank en WHAM julle in drawdown Dieselfde kan gesê word vir baie stelsels nie, maar Miki256 het duidelik getoets en probeer hierdie metode en bied dit vir verhoor dan te kritiseer, nie 'n stereotipe antwoorde van 'n Senior lid van hierdie forum. Ek sou meer van dié op die forum wat meer beleefd en koester teenoor nuwe lede wat met 'n go iets eenvoudig en nuttig teenwoordig moet wees verwag. Jy is geleer maniere - miskien kan jy 'n paar te gebruik. Dit sou meer geloofwaardig gewees het van julle om werklik het opgestel en die stelsel op een van die pare aanbeveel, met behulp van die reëls soos aanbeveel, en dan kom die forum gewapen met iets konstruktiefs en aanvullend tot mekaar. Rubberstempel sit downs is eerder gewone en algemeen. Welgedaan Miki256 - ek sien uit daarna om meer van jou voorbeelde - miskien sal jy omgee om 'n paar lewendige ambagte ons kan volg ek wil graag ander meer ervare handelaars om terug my hier plaas. Luister asseblief na my as ek sê dat die gebruik van sloerende aanwysers is nie die antwoord. Ek het talle stelsels probeer hou hiervan en ek persoonlik het gevind wat hulle bied veel meer as 50/50. deur al beteken mors die volgende paar jaar van jou lewe toets en ek is seker jy sal uitvind dieselfde ding. Im sorry as jy dink ek nie ondersteunend, Im net wat jy vertel die waarheid wat jy nie wil hoor nie. sy oor die uitvoer van wenners en verloorders sny. As jy kan doen wat jy sal OK PS wees. sien nog 'n voorbeeld van die versuim handel oor geldeenhede. Oorspronklik gepos deur Ingot54 Miskien kan jy 'n bietjie haastig in die beoordeling van hierdie stelsel as quot gewees het. nie die geval is workquot Trouens Miki256 duidelik gestel dat daar sekere omstandighede waaronder dit die beste werk, soos die gebruik van: GBPUSD EURUSD GBPJPY Verder hy gee kwalifiserende omstandighede waaronder ambagte gekies kan word en bestuur word. soos: 15M 1H 4H. As daar botsende seine die hoër tydraamwerk wen. Hou op bestelling geplaas 1 pit bo die hoogtepunt van die kers (vir 'n lang), en 1 pit onder die lae van die kers (vir kort) En jy kan sorg vir 'n tweede blik op die uitgang reëls ruim dek verskeie scenario's het. Dit is nie regverdig vir jou om te verklaar oor die algemeen dat uitgange is die probleem met hierdie tipe stelsels, hou te lank en WHAM julle in drawdown Dieselfde kan gesê word vir baie stelsels nie, maar Miki256 het duidelik getoets en probeer hierdie metode en bied dit vir verhoor dan te kritiseer, nie 'n stereotipe antwoorde van 'n Senior lid van hierdie forum. Ek sou meer van dié op die forum wat meer beleefd en koester teenoor nuwe lede wat met 'n go iets eenvoudig en nuttig teenwoordig moet wees verwag. Jy is geleer maniere - miskien kan jy 'n paar te gebruik. Dit sou meer geloofwaardig gewees het van julle om werklik het opgestel en die stelsel op een van die pare aanbeveel, met behulp van die reëls soos aanbeveel, en dan kom die forum gewapen met iets konstruktiefs en aanvullend tot mekaar. Rubberstempel sit downs is eerder gewone en algemeen. Welgedaan Miki256 - ek sien uit daarna om meer van jou voorbeelde - miskien sal jy omgee om 'n paar lewendige ambagte ons kan volg plaas


No comments:

Post a Comment